RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 544/2001 ÎN ANUL 2015
Inspectoratul pentru Situații de Urgență „BANAT” al județului Timiș
INDICATORI |
cod |
RĂSPUNS |
||
A. Comunicarea din oficiu a anumitor categorii de informaţii |
||||
1. Instituţia dumneavoastră a elaborat şi publicat informaţiile de interes public, din oficiu, potrivit art. 5 din lege, în anul 2015 ? |
A1 |
DA |
NU |
|
X |
|
|||
2. Lista a fost făcută publică prin: |
||||
a. Afişare la sediul instituţiei |
A2_1 |
X |
||
b. Monitorul Oficial al României |
A2_2 |
|
||
c. Mass-media |
A2_3 |
X |
||
d. Publicaţiile proprii |
A2_4 |
X |
||
e. Pagina de Internet proprie |
A2_5 |
X |
||
3. Instituţia d-voastră a organizat un punct de informare – documentare, potrivit art. 5 , paragraful 4, litera b din Legea 544/2001 şi art. 8, paragraful 1 din Normele Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 ? |
A3 |
DA |
NU |
|
X |
|
|||
4. Numărul de vizitatori (estimativ) ai punctelor de informare – documentare în anul 2015 |
A4 |
100 |
||
B. Solicitări înregistrate de informaţii de interes public |
||||
1. Numărul total de solicitări înregistrate, în 2015, departajat pe domenii de interes: (nu include solicitările de informaţii redirecţionate spre soluţionare altor instituţii) |
||||
a. Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc) |
B1_1 |
|
||
b. Modul de îndeplinire a atribuţiilor institutiei publice |
B1_2 |
535 |
||
c. Acte normative, reglementări |
B1_3 |
5 |
||
d. Activitatea liderilor instituţiei |
B1_4 |
14 |
||
e. Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544 |
B1_5 |
|
||
f. Altele (se precizează care) |
B1_6 |
|
||
2. Numărul total de solicitări înregistrate, în 2015, departajat după modalitatea de soluţionare a acestora: |
||||
a. Numărul de solicitări înregistrate rezolvate favorabil |
B2_1 |
554 |
||
b. Solicitări înregistrate redirecţionate către soluţionare altor instituţii |
B2_2 |
6 |
||
c. Numărul de solicitări înregistrate respinse, din motivul: |
a) informaţii exceptate |
B2_3 |
|
|
b) informatii inexistente |
B2_4 |
|
||
c) fără motiv |
B2_5 |
|
||
d) alte motivaţii (care ?)
|
B2_6 |
|
||
d. Numărul de solicitări înregistrate respinse, departajat pe domenii de interes: |
a) utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc) |
B2_7 |
|
|
b) modul de îndeplinire a atribuţiilor institutiei publice |
B2_8 |
|
||
c) acte normative, reglementări |
B2_9 |
|
||
d) activitatea liderilor instituţiei |
B2_10 |
|
||
e) informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544 |
B2_11 |
|
||
f) altele (se precizează care)
|
B2_12 |
|
||
3. Numărul total de solicitări înregistrate, în 2015, departajat după tipul solicitantului informaţiilor: (nu include solicitările de informaţii redirecţionate spre soluţionare altor instituţii) |
||||
a. Numărul de solicitări înregistrate adresate de persoane fizice |
B3_1 |
|
||
b. Numărul de solicitări înregistrate adresate de persoane juridice |
B3_2 |
554 |
||
4. Numărul total de solicitări înregistrate, în 2015, departajat după modalitatea de adresare a solicitării: (nu include solicitările de informaţii redirecţionate spre soluţionare altor instituţii) |
||||
a. pe suport de hârtie |
B4_1 |
|
||
b. pe suport electronic |
B4_2 |
8 |
||
c. verbal |
B4_3 |
546 |
||
C. Reclamaţii administrative şi plângeri în instanţă |
||||
1. Numărul de reclamaţii administrative la adresa instituţiilor publice în anul 2014 în baza Legii nr. 544/2001 |
a. rezolvate favorabil reclamantului |
C1_1 |
|
|
b. respinse |
C1_2 |
|
||
c. în curs de soluţionare |
C1_3 |
|
||
2. Numărul de plângeri în instanţă la adresa instituţiilor publice în anul 2014 în baza Legii nr. 544/2001 |
a. rezolvate favorabil reclamantului |
C2_1 |
|
|
b. rezolvate în favoarea instituţiei |
C2_2 |
|
||
c. pe rol |
C2_3 |
|
||
D. Costuri |
||||
1. Costurile totale de funcţionare ale compartimentului (sau persoanelor) însărcinate cu informarea şi relaţiile publice (consumabile) în anul 2015 |
D1 |
|
||
2. Suma încasată în anul 2015 de instituţie pentru serviciile de copiere a informaţiilor de interes public furnizate |
D2 |
|